V nové sáze „Nespresso. What else?“ jsou všechny hvězdy členy Nespresso Clubu. Nejen George Clooney, jeho nejslavnější člen, ale i slečna Volluto, o jejímž charakteru se dozvíme něco nečekaného. Tato reklamní kampaň s vtipnou zápletkou a Georgem Clooneym v hlavní roli se jmenuje „The Swap“ (Záměna) a na českém trhu má televizní premiéru 22. března 2012.
V novém snímku společnosti Nespresso, jehož autorem je IPG Group (Lowe Paris), si slečna Volluto omylem na letišti vybere špatný kufr a najde v něm Decaffeinato Intenso místo své oblíbené kávy Volluto a k tomu další osobní věci jako pyžamo či škrabošku na spaní. Když se setká s majitelem onoho kufru v butiku Nespresso, slečna Volluto je evidentně hodně překvapená. Clooney, zvyklý na to, jak působí na fanoušky, si vůbec neuvědomí, že slečna je ve skutečnosti překvapena jeho výběrem kávy Grand Cru. Slečna s všeříkajícím výrazem odejde a nezvykle zkroušenému Clooneymu to jen připomene, že osobitý charakter má nejen 16 druhů káv Nespresso Grand Cru, ale i jeho kolegové z Clubu.
Milovníci kávy budou mít příležitost zhlédnout snímek „The Swap“ na televizních kanálech společnosti CET 21, Prima FTV od 22. března do 8. dubna 2012.
– red –















Follow



