Reklama

Walkingboard je nový přístup k outdoor kampaním

S originálním přístupem k outdoor reklamě a promoakcím přichází agentura BON Media. Na veletrhu Reklama – Polygraf 2012 oficiálně představila produkt Walkingboard, který kombinuje účinnost reklamní plochy a proaktivitu promotérů.

Základem této netradiční reklamní plochy je promotér, který nosí prosvětlený panel s reklamními plochami – velkou na zádech a menší, nad hlavou promotéra, viditelnou při čelním pohledu. Jde o unikátní kombinaci citylightu a člověka, jejichž vzájemné spojení vytváří neotřelý a efektivnější reklamní nosič.

„Walkingboard je odpovědí na poptávku zadavatelů, kteří stále hledají nové cesty pro umístění propagačního sdělení. Je také alternativou k ubývajícím reklamním nosičům v centru měst. Jde o médium v pohybu, které si umí najít cestu i tam, kde ostatní nosiče není možné využít nebo velice omezeně. Promotéři dávají Walkingboardu další rozměr a zvyšují tak jeho účinnost,“ uvádí Martin Březina, kreativní ředitel agentury BON Media, která tento produkt zastupuje v České republice.

Walking Board využívá technologii prosvícených panelů prostřednictvím LED diod, což vytváří dokonale rovnoměrné podsvícení s vysokým jasem. Díky jedinečnému spojení pohybujícího se promotéra s reklamní plochou lze působit takřka na více lidských smyslů. Promotér s osvětlenou reklamní plochou může oslovovat, vyvolávat, podávat informace, poskytovat letáčky, vzorky, ochutnávky, navigovat k provozovně a mnoho dalšího… Prostřednictvím Walkingboardu probíhá prvotní oslovení. Pokud si kolemjdoucí vezmou od promotéra nabízený leták nebo vzorek, jsou rozhodnutí přijímat další informace. Promotér také může zajišťovat zpětnou vazbu, přičemž získaná data lze ihned zpracovat a vyhodnotit.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!