Reklama

Aquapalace Praha se kampaní vrací do pravěku

Hlavním cílem jarní kampaně Aquapalace Praha je zvýšení návštěvnosti Vodního světa cílovou skupinou – rodiče a děti a rozšíření povědomí o aquaparku jako místu zábavy pro celou rodinu. Základním kamenem kampaně je využití spojení se zábavním centrem Dinopark na pražské Harfě.

Využívá osvědčeného modelu 1 + 1 vstupenka zdarma, kdy návštěvníci získají ke každé zakoupené dětské vstupence do Vodního světa Aquapalace Praha vstup do Dinoparku za jednu korunu. K propagaci bude využito inzertních kanálů, jako je televizní reklama, rádiové spoty v rámci Evropy 2 a Frekvence 1, rádia Blaník a City. Chybět nebude ani internetová kampaň v magazínech pro rodiče i děti a inzerce v tištěných magazínech. Nově se objeví silný branding i v rámci aquaparku a to velmi neobvyklou formou. Vodní svět a venkovní zóna aquaparku bude přeměněna na pravěké doupě, kterému bude dominovat celkem devět modelů predátorů v „životní“ velikosti. Kampaň bude spuštěna v pondělí 2. dubna a končí 31. května 2012. Během dvou měsíců zároveň proběhne několik akcí přímo ve Vodním světě aquaparku v podobě zábavných odpolední pro děti a rodiče se soutěžemi o tematické dárky a hudebním programem. Autorem kampaně je společnost Filip Média.

Jaké predátory mohou návštěvníci Čestlic potkat?

Největší model Allosauruse měří 3 metry, dlouhý je 7 metrů a bude umístěn ve venkovní zóně. Vidět ho tak mohou nejen návštěvníci Vodního světa, ale i lidé „z ulice“. Zuby na návštěvníky vycení také býložravý Stegosaurus, Chasmosaurus i nejmenší z dravců Compsoganthus, který žil a lovil ve skupinkách a v aquaparku jich najdete celkem pět. Zajímavou atrakcí nejen pro děti bude i možnost vyfotit se v kleci s chyceným Raptorem.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!