Dne 1. dubna 2012 odstartovala společnost Kaufland celoroční kampaň na podporu své značky masa K-Purland. Tváří této kampaně, jejímž cílem je ještě více a podrobněji zákazníkům představit produkci masových výrobků z vlastního masozávodu v Modleticích, jsou kuchaři Filip Sajler a Ondřej Slanina. Veřejnosti jsou známí jako Kluci v akci především ze svého televizního pořadu.
Pro kuchaře je důležitá kvalita a čerstvost surovin. Filip Sajler a Ondřej Slanina si proto prošli v masozávodu Kaufland celou výrobu – od bourání, přes jeho zpracování až po balení a distribuci na jednotlivé prodejny. Přesvědčili se o dodržování přísných hygienických norem a také o výběru a kvalitě dodavatelů surovin. Moderní technologická zařízení, postupy výroby, hygiena i profesionalita zaměstnanců masozávodu je přesvědčili, že Kaufland produkuje vysoce kvalitní masové produkty.
Spolupráce Filipa Sajlera a Ondřeje Slaniny se společností Kaufland zahrnuje mimo jiné i turné po českých a moravských prodejnách Kaufland. Při kuchařské show Kluci v akci zákazníkům blíže představí maso K-Purland a ukáží jednoduché recepty na gril. Zákazníci budou moci ochutnat, pobavit se i soutěžit.
– red –















Follow



