Marks & Spencer (M&S) představuje druhou část kampaně Autograph, v níž pokračují topmodelka Rosie Huntington-Whiteley a hollywoodský herec Ryan Reynolds ve svém M&S románku.
Kampaň, která začíná 19. dubna, byla nafocena v prostředí známého hotelu Ames and W v Ryanově rodném Bostonu. Focení se ujal renomovaný fotograf Greg Williams, v minulosti spolupracující s Vogue Italia, Vanity Fair a GQ. Gregův filmový styl focení zachycuje luxusní nádech kolekce.
Kampaň M&S k subbrandu Autograph se objeví jak ve vedoucích módních titulech, tak na outdoorových reklamních plochách v centru Prahy. Zákazníci o ní budou také informováni skrze newsletter M&S, textové zprávy a speciální mikrostránky (autograph.marks-and-spencer.cz) představující náladu subbrandu. QR kód vytvořený pro kampaň odkáže zákazníky na mikrostránky.
Pro letní kampaň vybral Marks & Spencer v tříkolovém řízení novou mediální agenturu Carat.
„O image značky M&S máme jasnou představu – zaměřuje se na kvalitu, styl a inovace. Máme velmi podobný přístup k M&S a těšíme se na úzkou spolupráci na zvyšování povědomí o značce v České republice,“ uvedl Daniel Tvrz, Managing Director agentury Carat.
– red –















Follow

