Služby

Publikace z dílny Bison & Rose bodovaly ve Zlatém středníku

Dvě ze tří nejlepších výročních zpráv, oceněných včera v rámci jubilejního desátého ročníku soutěže firemních publikací Zlatý středník, pocházejí z autorské dílny agentury Bison & Rose. Publikace společnosti Elektrowin si v letošní soutěži firemních médií odnesla nejvyšší ocenění, výroční zpráva OKD byla třetí. Uspěl také profil OKD, který skončil na třetím místě ve své kategorii.

Měřeno počtem oceněných publikací se stala Bison & Rose na Zlatém středníku nejúspěšnější komunikační agenturou. Ceny si obvykle odnáší přímo firemní klienti nebo vydavatelství specializující se přímo na firemní publikace.

Výroční zpráva Elektrowin zaujala odbornou porotu zejména svým netradičním, ekologickým vyzněním. „Vytvořili jsme originální symbol recyklace, který vychází z loga Elektrowinu. Tento symbol jsme rozvinuli do série ikon, které provází celou výroční zprávou. Ikony jsou kombinovány s emotivními fotografiemi, elegantním fontem a základní ikona je navíc použita jako paginace. Celkový dojem z výroční zprávy umocňuje ekologický papír a výsek na titulní straně,“ popisuje publikaci kreativní ředitel Bison & Rose Marek Čaniga.

Ve svých kategoriích se na třetích místech umístily profil a výroční zpráva těžební společnosti OKD
V celostátní konkurenci zabodovaly také magazín společnosti NWR Open Mine a výroční zpráva Nadace OKD. Obě publikace si odnesly ocenění za kvalitu TOP Rated. Časopis Open Mine vychází čtvrtletně ve třech jazykových mutacích – češtině, polštině a angličtině.

Zvláštní ocenění za efektivitu si vysloužil energetický magazín Skupiny ČEZ s názvem Šťáva. Publikace, kterou vydává společnost ČEZ Prodej, s.r.o., je určena odběratelům Skupiny ČEZ z řad domácností a vychází na 52 stranách 3x ročně.

– red –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *