Společnost ČEPRO zahajuje komunikační kampaň „Nevzdávejte to! S biopalivy ušetříte“. Jejím cílem je upozornit motoristy na rozšířenou nabídku pohonných hmot, které nově nabízí síť čerpacích stanic EuroOil.
Letní kampaň bojuje s vysokými cenami běžných paliv prostřednictvím printu, outdooru, rádia a široké podpoře přímo na čerpacích stanicích.
ČEPRO, které stanice EuroOil vlastní, se tímto krokem jako první velká síť otevřeně hlásí k propagaci alternativních paliv, která si na českém trhu pohonných hmot získávají své stálé místo. „Chceme rozšířit sortiment do takové míry, aby si u nás každý řidič vybral to své palivo,“ upřesňuje Lenka Svobodová, vedoucí marketingu ČEPRO.
Celou kampaní provází vizuál bílé vlajky trčící z otevřené nádrže auta. Silný motiv má upozornit na čím dál vyšší ceny běžných fosilních paliv, které některé řidiče přiměly omezit užívání svých vozů. „Hlavní sdělení vyzdvihuje největší výhodu pro motoristy, a to nižší cenu biopaliv,“ doplňuje Svobodová.
Největší zásah kampaně je plánován v průběhu letních prázdnin, kdy lidé cestují se zvýšenou intenzitou. „I proto jsme konkrétně u billboardů a bigboardů kladli důraz na jejich umístění při důležitých silničních tazích a ve směrech, kam jezdí tisíce Čechů na dovolenou,“ vysvětluje Svobodová. Rozhlasová a printová kampaň je zaměřena jak na celostátní, tak regionální tituly.
Kampaň má také edukativní charakter. Pomocí letáků distribuovaných na čerpacích stanicích EuroOil a mikrosekce na webu společnosti ČEPRO (www.nevzdavejteto.cz) informuje řidiče o výhodách a správném používání biopaliv a upozorňuje, na co si dát při jejich používání pozor.
Výhodná nabídka biopaliv bude průběžně připomínána až do konce roku. Speciální překvapení chystá síť EuroOil pro své zákazníky v prosinci, kdy je v plánu soutěž pro spotřebitele. Bližší informace naleznou čtenáři s předstihem na webových stránkách www.nevzdavejteto.cz.
Na kampani se podílí také společnosti Preol a Tereos TTD, dodavatelé biosložek a biopaliv pro čerpací stanice EuroOil.
– red –















Follow


