Reklama

Ogilvy & Mather natočila nové rozhlasové spoty pro Regionální potravinu

Se začátkem léta natočila Ogilvy & Mather zbrusu nové rozhlasové spoty pro značku Regionální potravina. Celkem devět různých verzí s charizmatickým hlasem Otakara Brouska ml. bylo vpuštěno do éteru na začátku prázdnin a poběží do konce října. Mají za cíl oslovit především ženy hospodyně v celostátních i regionálních rádiích.

Třicetisekundové spoty pohání v podkresu svižná country, do níž Otakar Brousek ml. vypočítává výhody výrobků nesoucích logo Regionální potravina. Každá verze spotu je věnována specifickému tématu. První spoty posluchačům představují podstatu značky: potraviny, které zaručují místní původ a suroviny, krajovou výjimečnost, fortel a nešizenou výrobu. Další verze ukazují, co tohle všechno znamená při výrobě pečiva, masných či mléčných výrobků, nebo posluchače lákají na spotřebitelskou soutěž.

Aby se Regionální potravina zapsala nezapomenutelně do povědomí posluchačů, natočila Ogilvy & Mather jednu verzi spotu netradičně jako písničku. Začíná trefným popisem současné situace na pultech českých a moravských supermarketů: „Táta s mámou na nákupu nad košíkem sní, že chtěli by tu potraviny originální. Všechno je tu globální a univerzální, my chceme potraviny regionální.“

Specialitou celé reklamní kampaně je projekt pojízdné prodejny, která bude od půlky července do půlky září objíždět česká a moravská města s oceněnými výrobky. „Proto jsme dva spoty připravili přímo pro vysílání v obecních rozhlasech. Zesílíme tak účinnost oslovení cílové skupiny, než kdybychom zůstali pouze u klasických celostátních a regionálních rádií,“ vysvětluje netradiční cestu k zákazníkovi Account Director Radek Báča. Hlas z amplionu tak bude v menších městech a vesnicích lákat na příjezd pojízdné prodejny do spádového města: „Kdo má chuť na skvělé a nešizené výrobky, ať si nachystá síťovky!“

Rozhlasové spoty poběží ve třech nejposlouchanějších celostátních rádiích a v mixu rádií regionálních. Reklama je součástí komplexní komunikační kampaně, kterou Ogilvy&Mather realizuje v letošním a příštím roce pro Ministerstvo zemědělství. Jejím cílem je zvýšit povědomí o značce Regionální potravina, kterou rezort uděluje již třetím rokem nejkvalitnějším regionálním výrobkům ve 13 krajích České republiky.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!