V soutěži „25 Kč kredit do mobilu v každé 0,5l lahvi Coca-Cola“ si již zákazníci vybrali kredit za 20 milionů korun. Akce však přesto nekončí. O2 a Coca-Cola nyní do banku přidávají dalších 12 milionů korun.
„Soutěž ’25 kredit‘ úspěšně běží druhý měsíc a desítky tisíc zákazníků si již vybraly kredit z víčka půllitrové lahve Coca-Cola. Chceme udělat radost i dalším a proto jsme se spolu se společností Coca-Cola rozhodli vložit do soutěže bonusový kredit za dalších 12 milionů korun,“ říká Petr Matějovský, ředitel segmentu mobilních hlasových a datových služeb společnosti Telefónica Czech Republic. V rámci letní akce O2 a Coca-Coly se tak rozdává kredit za celkem 32 milionů korun.
Pod každým víčkem 0.5litrové lahve Coca-Cola se skrývá bonusový kredit za 25 korun. Akce je opravdu pro každého: pokud někdo nenajde sám pro kredit využití (například využívá jiného operátora), zašleme mu O2 kartu zdarma až domů. Bonusový kredit je také možné snadno darovat i někomu jinému s předplacenou O2 kartou.
Kód z víčka Coca-Cola lze uplatnit na adrese www.25kredit.cz
Bonusový kredit si je dále možné zdvojnásobit hledáním kachniček v aplikaci rozšířené reality „25kredit“. Kachničky se ukrývají na více než 600 místech v České republice: například v zajímavých turistických lokalitách, na prodejních místech Coca-Cola a v prodejnách O2. Některé kachničky jsou virtuální a jsou vidět jen v prostředí mobilní aplikace, další kachničky mají podobu QR kódu, který se načítá kamerou chytrého telefonu. Každý uživatel chytrého telefonu s aplikací „25kredit“ vidí kachničky ve svém okolí přímo v prostředí aplikace.
Nejoblíbenější kachničkou v České republice je ta v Prodejně O2 v Praze na Smíchově. Hned druhá nejoblíbenější kachnička je však mimopražská – nachází se v akvaparku Vodní svět Kolín. Po ní následuje kachnička v O2 prodejně na Novodvorské. Na pátém místě se umístila opět mimopražská kachnička – na Wilsonově mostě v Plzni.
Aplikace „25kredit“ pro chytré telefony je ke stažení na portále O2 Active.
Pokud jde o rozdělení uplatňovaného kreditu, nejvíce vybírali zákazníci v Praze, kde bylo uplatněno 19% vybraného kreditu. Druhý je Středočeský kraj s 16%, a hned za ním se umístil Ústecký kraj se 13% kreditu.
– red –















Follow


