Reklama

Velká cena pro kampaň Ex-kuřáci jsou nezastavitelní!

Na slavnostním vyhlášení cen EuroEffie minulý týden obdržela kampaň Ex-kuřáci jsou nezastavitelní cenu Gold Euro Effie a cenu za nejinovativnější využití tisku (Best innovative use of Print Award).

Euro Effie oceňuje jen ty nejlepší a nejúčinnější celoevropské kampaně v roce. Je to poprvé, co cenu Euro Effie obdržela evropská instituce. Porota ocenila pozitivní přístup, že kuřáci byli osloveni novým – neodsuzujícím – způsobem, a inovativní aspekt kampaně, kterým bylo poskytnutí praktické pomoci pro skončení s kouřením, a vynikající využití tradičních i netradičních médií.

Projekt „Ex-kuřáci jsou nezastavitelní“ od loňského roku pomáhá 28 milionům kuřáků po celé Evropě zbavit se jejich závislosti, odvykající kuřáky pak podporuje, aby se k cigaretám už nevrátili. Podporu jim poskytuje i internetová aplikace iCoach – internetový rádce pro pomoc při odvykání s kouřením (www.icoach.com).

Téměř čtvrt miliónu kuřáků z celé Evropy (1 z 500 kuřáků) se již do iCoache zaregistrovalo. V České republice využívá aplikaci více než 9000 lidí, kteří pomocí pětistupňového programu přestávají kouřit.

Pro více informací o kampani „Ex-kuřáci jsou nezastavitelní“ navštivte:
www.exsmokers.eu/cz-cs/home

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!