V rámci celosvětového rebrandingu, jehož cílem je zdůraznit jednodušší a transparentnější strukturu a jednotnou firemní kulturu, přejmenovala společnost Havas síť Euro RSCG Worldwide a její agentury na Havas Worldwide.
Tato změna, oznámena před časem CEO Davidem Jonesem, podtrhuje naši korporátní kulturu a posiluje tak pozici společnosti Havas jako jedné z nejvíce integrovaných agentur s 11.000 zaměstnanci zastoupenými ve 120 městech a 75 zemích.
Dnes, kdy digitální komunikace boří hranice nejen mezi kreativou a médii, ale i v rámci jednotlivých komunikačních disciplín, nám technologie přináší změnu obchodních modelů v mnoha sektorech. Pro naše odvětví to platí dvojnásob. Klienti, kteří se každodenně potýkají s obrovským množstvím sítí, se stovkami značek a řadou nejrůznějších kultur, to v našem oboru nemají právě snadné. Na straně agentur hledají partnery, kteří jsou skutečně integrovaní a fungují plynule od médií, přes kreativní složky až po digitální komunikaci.
Hlavním cílem společnosti Havas je proto poskytovat nabídku maximálně integrovaných služeb, které pro klienty znamenají vyšší efektivitu, konzistentnost a přidanou hodnotu.
Výkonný ředitel společnosti Havas David Jones k tomu poznamenává: „Před deseti lety jsme se od ostatních odlišili tím, že jsme byli prvním komunikačním holdingem, který umístil digitální komunikaci do centra všech svých kreativních agentur. Dnes opět patříme k průkopníkům, protože integrujeme kreativu, média a digitální komunikaci s cílem maximalizovat vzájemnou spolupráci těchto složek a nabízet tak našim klientům jedinečnou kombinaci kreativity, digitální expertízy, rozsahu služeb, pružnost a inovace. “
Od dnešního dne mění všechny agentury Euro RSCG svůj název na Havas Worldwide (316 poboček v 75 zemích, což zahrnuje i značky Euro RSCG, Euro RSCG Life, Euro RSCG 4D a Euro RSCG WW PR). Síť Euro RSCG 4D se změní na Havas Worldwide Digital, Euro RSCG Life změní název na Havas Life a Euro RSCG Worldwide PR bude fungovat pod názvem Havas PR. Rebranding nepřinese žádné změny ve vedení společností.
V České republice se změna promítne do změny názvu Euro RSCG Prague na Havas Worldwide Prague, Euro RSCG 4D na Havas Worlwide Digital Prague a Euro RSCG PR na Havas PR Prague.
“Naše vize pro novou agenturu Havas Worldwide Prague je být agenturou, která se nejvíce zaměřuje na nápady řešící budoucí výzvy klientů. Naší předností je poskytování integrovaných kampaní podle unikátního konceptu Creative Business Ideas, které pozvednou obchodní strategii našich klientů na novou úroveň a nabídnou jim, jako prvním, řešení budoucnosti vedoucí k profitabilnímu růstu, ”, řekl Gilles Berouard, CEO Havas Worldwide Prague.
– red –















Follow

