Již v pondělí startuje soutěž o poukázky na nákup pohonných hmot na čerpacích stanicích EuroOil. Společnost Čepro s ní navazuje na úspěšnou letní kampaň na podporu prodeje biopaliv.
Soutěž podpoří promo na čerpacích stanicích, outdoorová a internetová reklama. Více o soutěži najdete na www.nevzdavejteto.cz.
Princip soutěže je jednoduchý – každý, kdo natankuje od 19. listopadu do 9. prosince alespoň 20 litrů jakéhokoliv druhu pohonných hmot na čerpacích stanicích EuroOil, může zaslat svůj tip, kolik se v tomto období prodá na všech čerpacích stanicích EuroOil biopaliv. Autor odpovědi, která bude nejblíže skutečnosti, vyhrává poukaz na nákup paliva v ceně 100 000,- Kč, třicet dalších získá poukázku v hodnotě 1 000,- Kč.
Kreativní zpracování kampaně k soutěži, které opět zpracovala agentura Bison & Rose, se stejně jako v létě opírá o motiv bílé vlajky. Ta má řidičům připomenout, že se není v období drahých pohonných hmot potřeba vzdávat svého auta – s biopalivy lze totiž významně ušetřit.
EuroOil se letos jako první celorepubliková síť rozhodla pro plošné nasazení prodeje vysoceobjemových biopaliv. Do konce roku bude na téměř padesáti stanicích v nabídce buď Ethanol E85 nebo směsná motorová nafta SMN 30.
Řidiči jako hlavní výhodu biopaliv vnímají jejich cenovou výhodnost, neboť mají nižší spotřební daň. „Rozdíl může činit u benzínu až deset korun na litr, u nafty jde zhruba o tři koruny. To je v době ekonomické krize, kdy řada lidí počítá každou korunu, velmi zajímavý benefit do rodinného rozpočtu,“ konstatuje Jan Duspěva, obchodní ředitel Čepra. Navíc případná úprava vozu pro využití ethanolu je v dostupné cenové relaci několika tisíc korun.
– red –















Follow

