Agentura Ogilvy&Mather zvítězila ve výběrovém řízení na ATL komunikaci prestižní značky Pilsner Urquell. Nabídka předčila silnou konkurenci především díky originálnosti kreativního zpracování. Ogilvy&Mather porazila v tendru i dosavadní agenturu Mark BBDO.
„Byl to ten nejlepší dárek pod stromeček, co jsme mohli dostat. Spolupráce s tak prestižní značkou je snem každé agentury a moc se na ni těšíme. Připravujeme úplně nový koncept komunikace, a to je pro nás velká výzva,“ řekl Ondřej Obluk, Executive Managing Director Ogilvy&Mather.
„Značka Pilsner Urquell je naší vlajkovou lodí, a proto jsme si dali na přípravě zadání výběrového řízení velmi záležet. Celkem se ho zúčastnily 4 agentury, jejichž návrhy byly velmi profesionální. Právě kreativní koncept Ogilvy&Mather nejlépe naplňoval naši strategii a oslovil nás svým originálním řešením,“ řekl Jan Šolta, senior manažer značky Pilsner Urquell.
Na přípravě nabídky se podílel zkušený tým lidí agentury Ogilvy&Mather, do vítězného konce ji pak dotáhlo trio Will Rust, Executive Creative Director, Graeme Murray, Strategic Planner a František Mareš, Account Director.
Finále výběrového řízení se kromě Ogilvy&Mather účastnily agentury Mark BBDO a VCCP.
– red –















Follow



