Počínaje březnem prochází oblíbený dětský nápoj Jupík kompletním rebrandingem všech svých produktů. Celé portfolio Jupík je nově bez konzervantů a jeho designová proměna představuje revoluci pro celý segment dětských nápojů. Velké změny podtrhuje i nový TV spot, který je poprvé v historii Jupíka celý hraný a jeho cílem je naučit děti novým dovednostem.
Jako velký inovátor se Jupík uvedl již v loňském roce, kdy jako první dětský nápoj začal sladit přírodní stévií a výrazně tak snížil svou energetickou hodnotu i množství cukru. Letos na tento trend navazuje zásadní proměnou celého portfolia po obsahové i designové stránce.
Všechny dětské nápoje Jupík jsou bez umělých barviv a díky použití speciální technologie nově také bez konzervantů. Produktové portfolio značky Jupík tvoří ovocná řada Jupík, ve které je část cukru nahrazena stévií – sladidlem nového tisíciletí z přírodního zdroje. Dále řady vod Jupík Aqua a Jupík Sport Aqua, které neobsahují žádná umělá sladidla. Velký posun vpřed reflektuje také obal, který po celkové změně nápadně vyčnívá v konkurenci barvami přeplněných lahviček a působí spíše jako malé umělecké dílo.
„Nový Jupík splňuje všechny požadavky moderních životních trendů a zároveň děti stále oslovuje příchutěmi, které mají rády. Všechny změny uvnitř nápoje navíc symbolizuje zásadní změna designu, která Jupíka posouvá blíže právě dětem,“ vysvětluje Alena Procházková, senior brand manažerka značky Jupík.
Všechny klíčové změny představuje Jupík v novém TV spotu, který je poprvé v jeho historii hraný. Jeho hlavním cílem je naučit děti novým dovednostem. A že každý umí dobře něco jiného, ukazují jako první ve spotu dvě holky a dva kluci. Motto „Ukaž všem, co dokážeš,“ je hlavní myšlenkou nejen nového spotu, ale také soutěže, která na něj navazuje. Od 25. 3. 2013 do 30. 6. 2013 budou moci děti posílat videa se svými nejlepšími výkony a vyhrát tak od Jupíka zajímavé ceny.
-red-















Follow


