Reklama

Kampaň „Garance nejlepší nabídky od ŠkoFINu“ z kuchyně Momentum startuje

Do výběrového řízení bylo pozváno pět agentur, vyhrálo Momentum. Hodnota zakázky, včetně nákupu médií je v objemu desítek milionů korun. Samotná kampaň startuje 2. 4. 2013 a bude po dobu 3 měsíců přítomna v tisku, onlinu, outdooru, rádiu, v netradičních médiích. Chystáme také přímé oslovení klientů k návštěvě více než 250 zastoupení z dealerské sítě koncernu Volkswagen. Kampaň bude zaměřena na „Garanci nejlepší nabídky“ a to jak na nové vozy značek ŠKODA, Volkswagen, Audi a SEAT, tak i na všechny ojeté vozy.

„Myšlenka a její následná realizace je založena na transparentní ukázce toho, kde získat v součtu všech výhod nejlepší financování nákupu nového či ojetého koncernového vozu. Rádi bychom využili i synergii vyplývající ze společné komunikace se značkami koncernu Volkswagen.“ uvádí vedoucí marketingu a produktu ve ŠkoFINu Lukáš Cankař.

„Po úspěšné kampani s Nuláky (0 % úroky a 0 Kč poplatky) v roce minulém a získání zakázky na komunikaci fleetových služeb v tom letošním se nám rovněž podařilo uspět ve výběrovém řízení na jarní kampaň s „Garancí nejlepší nabídky od ŠkoFINu,“ uvádí David Novák z Momentum a dodává: „Pro jednu z nejrespektovanějších společností v oblasti financování vozů v České republice, ŠkoFIN, se budeme snažit navázat na prodejně úspěšný koncept..“

„Realizované kampaně nám určitě pomohou ke splnění našich obchodních a finančních cílů. Věřím, že s garancí nejlepšího financování od ŠkoFINu opět podpoříme společnosti ŠKODA AUTO, Porsche ČR a dealerskou síť koncernu Volkswagen.“ uvádí Jan Sedláček, vedoucí prodeje financování vozů / dealerské sítě ŠkoFINu.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!