Reklama

Nové POP pro energy drinky od DAGO

Společnost Coca Cola nechala vyrobit nové POP materiály pro své energy drinky Burn a Monster. Návrh řešení parazitních displejů včetně jejich výroby zajistila společnost DAGO. Hlavním cílem parazitních displejů, které jsou instalovány v sekci alkoholických nápojů, je podpořit impulzní nákupní chování zákazníků a inspirovat je k míchání alkoholických nápojů společně s energy drinky. V horní části jsou displeje vybaveny vizuálem s funkčně emočním impulzním sdělením, které motivuje k vyzkoušení míchaných nápojů.

„POP kampaň využívá vzájemné komplementarity těchto produktů a je ukázkou správné práce s logikou a relevancí umisťování POP médií v prostoru prodejny,“ sdělil Ondřej Balvín, marketingový manažer společnosti Coca Cola. Kromě toho tento POP displej je navržen tak, že vybízí zákazníky k interakci, vzhledem a polohou produktů vyrušuje z nákupní rutiny a výrazně posiluje prodejní efektivitu celé kampaně. Kampaň probíhá v maloobchodní síti Tesco.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!