Reklama

Annonce pozvala milovníky piva na rande

Kdo je nesmělí, toho postrčí Annonce. Seznamku „naživo“ přichystal pro návštěvníky Českého pivního festivalu v pražských Holešovicích vydavatel tištěné a online inzerce společnost Annonce. Akce pro milovníky piva a hudby proběhla na festivalu 24. května v rámci Dne s Annoncí.

„Seznamka byla jednou z nosných rubrik v době vzniku Annonce a nebýt jí možná bychom nebyli tam, kde dnes jsme. Proto je přirozené, že jsme ji nyní podpořili. Navíc osobní seznámení je u nás v době internetu už tak trochu kuriozitou. Rozhodně ale není out, jak dokládají například v Americe velmi populární tzv. rychlá rande. My jsme se rozhodli dát návštěvníkům festivalu větší volnost a jen je trochu popíchnout,“ říká Renata Fišerová marketingová manažerka společnosti ANNONCE, mediálního partnera Českého pivního festivalu.

Návštěvníci festivalu si od hostesek vyzvedli inzerát, přes který mohli najít toho pravého / tu pravou na poslech hudby, ochutnávku piva či společnou cestu životem. Společně se pak mohli vyfotit v zábavných inscenovaných kulisách. Pár s největším počtem liků získal festivalovou večeři.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!