Reklama

BeBe Dobré ráno Výzva odstartovala 1. června

Po loňském úspěchu spotřebitelské soutěže BeBe Výzva, do které se během dvou měsíců zapojily tisícovky aktivních uživatelů, je tu druhý ročník. Unavená a těžko zvladatelná rána jsou totiž stále aktuálním problémem většiny spotřebitelů. BeBe Dobré ráno tedy bude vyzývat k ranní rozcvičce i v tomto roce, navíc s vylepšenou verzí soutěže! Vše proto, aby se rána fanoušků značky změnila k lepšímu. Největší novinkou letošní Výzvy je osobní trenér v on-line verzi. Díky němu budou spotřebitelé motivovaní podle jejich aktuálního výkonu a vedeni k vytvoření návyku na pravidelné cvičení.

Spotřebitelská soutěž byla spuštěna 1. června a potrvá až do poloviny srpna na internetových stránkách www.bebevyzva.cz. A o co v této promoční akci jde? Prostřednictvím série krátkých kardio rozcviček a vyvážených snídaní chce značka pomoci spotřebitelům rozběhnout jejich ráno a vybudovat nejlépe každodenní rituál, který lidem zařadí pohyb do života. I jedna minuta cvičení společně se snídaní pomůže nastartovat nový den!

„Po skončení loňské promoce jsme z průzkumu mezi všemi zúčastněnými zjistili, že jsme sice zlepšili ráno 80 procentům z nich, ale nedokázali jsme je dostatečně motivovat. Výzva tedy lidi zaujala, ale aby mohla splnit svůj účel ještě lépe, museli jsme se zaměřit na to, jak více podpořit jejich motivaci k výkonu. To byl tedy jeden z našich hlavních cílů,“ vysvětluje Lydia Miňová, Brand Manažerka značky BeBe Dobré ráno. „Rozhodli jsme se tedy pro personifikovaný přístup a zařadili aplikaci s osobním trenérem, jehož úkolem bude pomoci lidem Výzvu dokončit. Projektem cílíme na lidi, kteří nedokážou změnit své náročné ráno, chybí jim energie, ale přitom chtějí změnu a stačí jim tedy i malé postrčení. A tím může být právě naše Výzva. Snažíme se zasáhnout i tzv. „neustálé vymlouvače“, kteří také bojují s ranní únavou, ale je těžší je přimět k výkonu. Přesto jednu minutu kardio cvičení denně si může přeci zkusit najít každý – důležité je však začít. Věřím, že většina lidí program zdárně dokončí nejen díky atraktivním cenám a trenérům, ale protože je k tomu přesvědčí změna, kterou poznají,“ dodává Lydia Miňová.

Chtěli jsme se dostat blíže k lidem, na vlastní kůži poznat jejich rána a inspirovat se jimi. Proto jsme vyzvali spotřebitele, aby se zapojili do Ambasadorského programu. Vznikla z toho šestice příznivců značky, kteří se zajímají o zdravý životní styl a jejichž rána jsou opravdu náročná. Tito odvážní budou jistě správnými ranními parťáky spotřebitelů při zvládání těžkých rán. Ambasadoři nechají nakouknut do svého soukromí a budou se svěřovat se svými úspěchy i neúspěchy a budou dávat tipy na to, jak plnit výzvu s chutí a zároveň co nejlépe. Tato skupinka tak bude po celou dobu trvání soutěže motivovat všechny jak na stránkách BeBe výzvy, tak na Facebooku značky BeBe Dobré ráno.

Výzva bude podpořena především prostřednictvím on-line kanálu. Na dvě jazykové mutace internetových stránek www.bebevyzva.cz a www.bebevyzva.sk upozorní kreativně zpracované bannery na serverech zaměřených na cílovou skupinu spotřebitelů, pozadu nezůstane ani Facebook a letošní novinkou bude televizní reklama.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!