Značka Kiwi se letos již podruhé spojila s organizátory tradičního pochodu Praha-Prčice. Pro 18 tisíc zúčastněných pochodníků připravila na všech hlavních trasách občerstvovací stanice „Kiwi FreshForce“, kde hostesky každému zúčastněnému osvěžily boty speciálním antibakteriálním sprejem proti zápachu. Cílem bylo zviditelnění značky a především oslovení cílové skupiny zákazníků, která svůj volný čas tráví aktivně – sportem nebo pobytem v přírodě.
.„Každý rok přibývá stánků s občerstvením, u kterých se pochodníci občerstvují vnitřně, my jsme chtěli dopřát osvěžení jejich nohám. Ty přeci trpěly nejvíc,“ říká Petra Dlouhá, brand manažerka značky Kiwi pro Českou republiku. Značka Kiwi vyrábí produkty péče o obuv již 100 let. Prodává se po celém světě včetně Afriky, Ameriky nebo Austrálie, odkud pochází. „Naším tradičním zákazníkem je kupující v obchodním domě Baťa, který vyžaduje kvalitu, solidnost, spolehlivost a který o své boty pečuje s láskou. Na prčickém pochodu jsme chtěli zábavnou formou oslovit i mladší, aktivně žijící skupinu lidí, pro kterou je důležitá pohotovost, účinnost a praktičnost,“ říká Petra Dlouhá.
Marketingové aktivity při uvádění produktů značky Kiwi na trh se soustředí především na PR podporu a kvalitní instore aktivity, účast hostesek a speciální instalací POS stojanů. Téměř vůbec není využívána klasická nadlinková reklama.
– red –















Follow


