Reklama

Poštovní spořitelna představuje svou činnost v oblasti udržitelného rozvoje

Poštovní spořitelna je známá tím, že se aktivně angažuje v oblasti udržitelného rozvoje. Svou strategii naplňuje propojením principů společenské odpovědnosti a vlastní bankovní činnosti. Přehled veškerých aktivit na tomto poli popisuje Zpráva o udržitelném rozvoji Poštovní spořitelny za rok 2007, která je k dispozici také na webu Poštovní spořitelny v sekci Pomáháme.

Myšlenka udržitelného rozvoje určuje hlavní koncepci projektů Poštovní spořitelny – tedy dlouhodobost, nepřetržitý rozvoj a růst společnosti i vlastního podnikání. „Podařilo se nám nalézt cestu, jak výrazně posílit stále jedinečné spojení principů společenské odpovědnosti firmy a podnikání. Cílem našeho snažení není charita, ale podpora aktivit, které motivují k dlouhodobému sociálnímu podnikání,“ vysvětluje strategii udržitelného rozvoje Miroslav Seidl, marketingový ředitel Poštovní spořitelny.

Hlavními aktivitami udržitelného rozvoje jsou projekty, které cíleně vytvářejí pracovní prostor pro zdravotně či sociálně znevýhodněné osoby. Tuto koncepci dokládá unikátní spojení s Družstvem invalidů Ergotep, které pro Poštovní spořitelnu zajišťuje výrobu a distribuci marketingových materiálů a v nově vytvořeném administrativním centru zpracovává část bankovních operací. „Dáváme zaměstnancům chráněné dílny práci a současně získáváme služby levněji, než kdybychom si je dělali jako banka sami. Tato úspora nákladů se pak samozřejmě odráží i do ceny služeb, které sami poskytujeme,“ doplňuje Seidl.

Oblast udržitelného rozvoje je v PS zahrnuta i v produktové nabídce. Jedná se například o zvýhodněný podnikatelský účet v programu Neziskový sektor, o úvěr nebo spořicí účet na vzdělání, a v neposlední řadě o běžný účet v programu Handicap. Tento speciální účet pro zdravotně znevýhodněné spoluobčany nabízí Poštovní spořitelna jako jediná banka na českém trhu.

Mezi další priority Poštovní spořitelny patří podpora vzdělávání a volnočasových aktivit mládeže. Příležitost nabízí PS i lokálním neziskovým organizacím v Programu na podporu regionu. Současně každoročně aktivně zapojuje své klienty do společensky odpovědných aktivit, a to formou sociálního marketingu.

-red- –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!