Kampaň využívá různé komunikační kanály – od televizní, rozhlasové a printové reklamy, přes speciální katalogy a POS až po outdoor.
Vánoční kampaň Tesco Stores poběží do 30. prosince. „Veškeré vizuály využívají společné znaky, které jsou charakteristické pro Vánoce – balicí papír symbolicky znázorňující otevření dárku, vánoční ozdoby „koule“, které slouží jako nosiče informací o ceně a případné slevě,“ říká Michal Štádler, marketingový ředitel Tesco Stores ČR a.s., a dodává: „Kampaň jsme na základě průzkumu postavili na tradičních znacích Vánoc, kterými jsou stromeček, balicí papír, stuha a kapr. Claim pak vyjadřuje strategii Tesco – jsme tu pro všechny.“
Kampaň je zaměřena na komunikaci vybraných výrobků – hraček, spotřebního zboží a potravin a bude nasazena v televizi, rozhlase a tisku. Z outdooru budou využity rámečky ve vlacích ČD. Důležitou součástí kampaně jsou i speciální vánoční katalogy a POS materiály.
-red-















Follow

