Reklama

CzechTourism propaguje portál o lázeňství s komunikační skupinou Mather

Společnosti ze skupiny Mather (Advertures, Public Relations, Communications) pracují na propagaci projektu pro podporu českého lázeňství. Zadavatelem veřejné zakázky malého rozsahu je státní agentura CzechTourism a cílem kampaně je zvýšit propagaci domácího lázeňského cestovního ruchu prostřednictvím webového portálu www.lecebne-lazne.cz pomocí online marketingu a Public Relations. Mediální plánování zajistilo mediální oddělení Mather Communications. Veřejnou zakázku malého rozsahu získali společnosti ze skupiny Mather ve výběrovém řízení.

„Online kampaň tvoří několik kanálů – vyhledávače, klasická bannerová reklama, affiliate marketing, PR články a, nestandardní projekty postavené na spolupráci se servery s relevantním zaměřením,“ řekl Pavel Hacker, Service Development Director Mather Advertures. „Internetovou propagaci doplňuje série placených PR článků v lifestylových médiích a aktivity patřící do media relations,“ doplnila Jitka Tkadlecová, Account Director Mather Public Relations. Kampaň je naplánovaná na tři měsíce, jejím cílem je přivést návštěvníky na portál Svazu léčebných lázní a představit české lázně nejen jako místo k léčbě, ale také k aktivnímu odpočinku.

Propagace se skládá ze dvou částí, nejdůležitější složkou je online kampaň, druhá část projektu se odehrává mimo internet, ve světě tištěných médií. Jejím cílem je podporovat aktivity na internetu mediálním pokrytím novin a časopisů, zvýšit povědomí o českých lázních mezi tuzemskou klientelou a představit portál www.lecebne-lazne.cz širší veřejnosti. Placenou část PR aktivit naplánovala mediální divize Mather Communications.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!