Reklama

Tesco posiluje nabídku prvotřídních potravin

Podle posledního průzkumu Tesco zaměřeného na chování českých zákazníků se lidé i v letošním roce při nákupu potravin na prvním místě rozhodují podle kvality a čerstvosti nabízeného zboží. Zájem zákazníků o značkové, nejkvalitnější, tzv. premiové zboží celoročně roste. Tesco se proto rozhodlo posílit nabídku svých prémiových potravin o nové položky. Jedná se především o rozšíření řady Finest. Část z nich bude výhradně z produkce českých dodavatelů.

„Podle aktuálního průzkumu Tesco z počátku letošního roku, který sleduje spotřebitelské chování, považuje celých 88 % zákazníků při nákupu potravin za nejdůležitější jejich kvalitu a čerstvost. Cena je důležitým faktorem pro 71 % dotazovaných, zatímco celých 69 % zákazníků zajímá především šíře nabízeného sortimentu,“ říká Klára Slavíková manažerka obchodního oddělení Tesco.

Z toho důvodu se Tesco rozhodlo podstatným způsobem rozšířit řadu potravin Finest, která byla poprvé uvedena na trh v roce 2007. Ta nyní obsahuje 220 výrobků. „Letos jsme řadu Finest rozšířili o více než 100 položek. Mezi nimi budou také potraviny z ryze české produkce. Podpora českých dodavatelů je dlouhodobou strategií společnosti Tesco a poptávka zákazníků po domácích výrobcích stále roste. Proto rozšiřujeme řadu Finest o produkty vyrobené místními dodavateli. Půjde o dorty od lokálních cukrářů a uzeniny, které pochází z čistě přírodních surovin a neobsahují žádné umělé látky, barviva ani emulgátory,“ říká Klára Slavíková.

Řada Finest obsahuje širokou škálu produktů vyrobených z těch nejkvalitnějších surovin, pocházejících z tradičních regionů, které jsou vyhlášené svou prvotřídní produkcí. V nabídce Finest zákazníci naleznou například výtečnou kávu z Keni, pravou švýcarskou čokoládu nebo poctivé české dorty. Uzeniny z české produkce obsahují vysoký podíl masa, ovocné výrobky naopak vysoký podíl čerstvého ovoce. Výrobky Finest se navíc prodávají v atraktivních obalech, které jsou šetrné k životnímu prostředí.

„Cílem Tesco je vyhovět různým skupinám spotřebitelů. Finest se orientuje na ty, kteří vyhledávají nejvyšší kvalitu za přijatelnou cenu. Proto se nejvíce produktů řady Finest pohybuje v cenové relaci do 100 Kč,“ dodává Klára Slavíková. Portfolio výrobků s označením Finest mohou zákazníci koupit ve vybraných obchodech Tesco po celé České republice.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!