Reklama

Nejnovější kampaň: „Život jde lépe s kartou Visa”

Asociace Visa Europe v České republice odstartovala novou reklamní kampaň. Ta spotřebitelům představuje především flexibilitu karet Visa jako skvělých pomocníků v běžném životě jejich držitelů. Zároveň ukazuje jejich reálné využívání v různých situacích při každodenních nákupech. S kampaní se spotřebitelé budou setkávat až do 31. května 2011 a mohou v rámci ní soutěžit o hodnotné ceny. Hlavní motto kampaně je „Život jde lépe s kartou Visa“.

Nejnovější kampaň je již čtvrtou v pořadí úspěšných a mezi spotřebiteli velmi oblíbených kampaní s názvem „Život jde lépe s kartou Visa“. Aktuální kampaň ukazuje, že karty Visa spotřebitelům pomohou v přípravách na cokoliv. V případě televizního spotu se jedná o závod, na který se nákupem zboží a dalších potřeb s kartami Visa připravují lidé z různých oblastí. „Spotřebitelům chceme prostřednictvím kampaně ukázat nejširší množství reálných příkladů, kdy jim karty Visa dokáží zjednodušit život i placení a zvyšit při něm komfort. Proto v ní někteří držitelé platí i prostřednictvím bezkontaktních karet, které právě vstupují do České republiky. Bezkontaktní platby jsou nejmodernějším a nerychlejším způsobem placení, jelikož se uskutečňují za méně než vteřinu,“ říká Miloslav Kozler, regionální manažer asociace Visa Europe pro Českou republiku.

Televizní spot má stejně jako předchozí TV spoty Visa humorný nádech. V tomto ohledu navazuje především na oblíbenou televizní reklamu k FIFA World Cup 2010, která zobrazovala cestu fotbalového fanouška z prostředí obývacího pokoje až na finále Mistrovství světa ve fotbale. Aktuální kampaň využívá pro komunikaci široké spektrum komunikačních kanálů. Mezi hlavní pilíře patří TV, tištěná média a online média.

Kampaň doprovází i spotřebitelská soutěž. Ta bude probíhat od 1. dubna do 31. května 2011 a držitelé karet Visa v rámci ní mají příležitost vyhrát celou řadu zajímavých cen. Mezi nimi jsou například zájezdy do Londýna každý v hodnotě 40 000 korun či kávovary. Stačí, když si držitelé karet Visa budou zjednodušovat svůj život jejich používáním. „U soutěže v předchozí kampani jsme zaznamenali trojnásobný nárůst soutěžících. To je důkazem stále rostoucí oblíbenosti karet Visa a zvyšování frekvence jejich používání,“ říká Kozler. A dodává: „V uplynulém roce jsme v České republice zaznamenali bezmála 20% růst počtu transakcí kartami Visa u obchodníků.“

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!