Komunikace

Mattoni poprvé v historii uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni opět inovuje a představuje revoluční novinku: novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Dlouhodobě rostoucí poptávka po tomto oblíbeném formátu přinese celé kategorii ochucených vod nový impulz.

Mattoni je první česká minerální voda v plechovce, která je k dostání v maloobchodní distribuci v kamenných obchodech.

„Jsme přesvědčeni, že konzumenty osloví zážitek ze skvělé chuti ve stále populárnějším balení. Při výběru příchutí jsme stavili na najúspěšnější novinky posledních let – ovocnou Multi, unikátní Black a osvěžující Cedratu. Skvělá chuť, jemná perlivost, nízký obsah cukru, složení bez umělých sladidel a konzervantů osvěží doma, při filmu, při obědu z krabičky a když to situace dovolí i mimo domácí rodinnou bublinu,“ představuje novinku manažerka značky Mattoni Miroslava Moravcová.

Plechovky Mattoni Multi, Black a Cedrata se budou prodávat za doporučenou maloobchodní cenu 19,90 Kč. Balení má objem 500 ml a je 100% recyklovatelné.

Mattoni novinku spotřebitelům představí masivní 360° komunikační kampaní, ve které hraje hlavní roli charakteristický zvuk otevření plechovky – „tssst“. Komunikace povede přes ATL, BTL i instore kanály.

 

 

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *