Marketing

Na palubě Air France s virtuální realitou

Letecká společnost Air France aktuálně testuje unikátní zábavní systém s virtuální realitou. Skládá se brýlí, tzv. headsetu, díky kterému si uživatel může užít 3D a 2D filmy nebo seriály ve svém vlastním soukromém kině, aniž by byl rušen kýmkoliv v letadle.

Společnost Air France chtěla překvapit své zákazníky a nabídnout jim úplně jiný druh zábavy, proto ve spolupráci se startupem SkyLights přišla s úplně novým zábavním systémem. Nová nabídka je tvořená headsetem pro virtuální realitu, ve kterém se dá dívat na filmy a seriály ve 3D nebo 2D.

Od září 2017 je systém testován na palubě letadel Air France A340, kde cestující mohou vyzkoušet nový druh zábavy v letadle na vlastní kůži. Zatím jsou nabízeny čtyři headsety s výběrem asi čtyřiceti filmů a seriálů.

Tento pilotní projekt se stane cennou zkušeností pro společnost Air France, která usiluje o zlepšování zákaznických zkušeností i díky originálním a inovativním řešením. Je to také příležitost pro startup SkyLights, s nímž spolupracuje Air France jako součást iniciativy Open Innovation approach (Otevřený inovativní přístup), aby dále rozvíjelo a zlepšovalo svá řešení a zároveň těžilo z reputace společnosti Air France. Toto úspěšné partnerství zmíněných dvou společností navíc přispívá ke spokojenosti zákazníků. Až skončí testovací období, mohl by tento nový systém být zaveden na různé lety během několika měsíců.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!