Komunikace

Napka hledá vlastní blogery z generace mileniálů

Mobilní aplikace pro rychlé posílání peněz Napka s vlastní platební kartou od investiční skupiny Rockaway představila další část své komunitní strategie. Po práci s panelem mileniálů a účasti na festivalech se nově zaměří na blogosféru.

Chce oslovit začínající osobnosti právě z řad mileniálů a nabídnout jim roli dvorního komentátora životního stylu své generace. V první fázi otevírá čtyři pozice.

Mileniálové, kteří se chtějí o pozici ucházet, budou muset projít dvoukolovým výběrovým řízením. Základním předpokladem je nejen samostatná schopnost tvořit obsah a orientace ve světě sociálních sítí, ale především poutavý a inspirativní životní styl.

Napka_karta

„Chceme představit, jak zajímavý a plný život žijí dnešní Češi mezi 15 – 25 roky, tedy mileniálové, a inspirovat ty, kteří se k velkým činům teprve odhodlávají. Nehledáme osobnosti. Chceme však spolupracovat s těmi, kteří se jimi společným úsilím brzy stanou. Výměnou za jejich inspiraci od nás dostanou k dispozici Napku, do které jim budeme pravidelně zasílat peníze na jejich aktivity,” uvádí Veronika Kliská, marketingová manažerka Napky.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *