Mobilní aplikace pro rychlé posílání peněz Napka s vlastní platební kartou od investiční skupiny Rockaway představila další část své komunitní strategie. Po práci s panelem mileniálů a účasti na festivalech se nově zaměří na blogosféru.
Chce oslovit začínající osobnosti právě z řad mileniálů a nabídnout jim roli dvorního komentátora životního stylu své generace. V první fázi otevírá čtyři pozice.
Mileniálové, kteří se chtějí o pozici ucházet, budou muset projít dvoukolovým výběrovým řízením. Základním předpokladem je nejen samostatná schopnost tvořit obsah a orientace ve světě sociálních sítí, ale především poutavý a inspirativní životní styl.
„Chceme představit, jak zajímavý a plný život žijí dnešní Češi mezi 15 – 25 roky, tedy mileniálové, a inspirovat ty, kteří se k velkým činům teprve odhodlávají. Nehledáme osobnosti. Chceme však spolupracovat s těmi, kteří se jimi společným úsilím brzy stanou. Výměnou za jejich inspiraci od nás dostanou k dispozici Napku, do které jim budeme pravidelně zasílat peníze na jejich aktivity,“ uvádí Veronika Kliská, marketingová manažerka Napky.