Branding

Niceboy mění vizuální identitu

Značka Niceboy mění své logo, obaly i komunikaci napříč médii. Spolu s tím, jak od roku 2016 neustále roste a rozšiřuje portfolio svých výrobků, rozhodla se posunout svou vizuální identitu blíž svým zákazníkům. „Naší nejsilnější cílovou skupinou jsou mladí lidé, jejichž svět je plný módy, barev, individuality.

Právě takový je nový vizuální styl značky,“ vysvětluje aktuální změnu marketingový ředitel značky Niceboy Jan Trnka.

Kampaň odstartovala netradiční guerillová akce: několika pražským sochám se objevila v noci na 2. října na hlavě bezdrátová sluchátka Niceboy. Značka na Instagramu vyzvala své fanoušky, ať si pro ně běží. „Naši fanoušci, pro které je Niceboy love brandem, jsou mladí, mají rádi adrenalin, nesnášejí nudu ani stereotyp. Proto by měla být reklama zamířená na ně akční, musí je vtáhnout do hry. Platforma sociální sítě spojená s akcí v reálném světě je pak dokonalým mixem pro dobrou zábavu,“ dodává Trnka.

Kampaň je dynamická a vizuálně výrazná. Propojuje mladé lidi, tanec, jasné barvy a bezdrátovou elektroniku. Je kosmopolitní a svěží. Koncept kampaně pochází z kreativního oddělení značky Niceboy.

Novým sloganem značky Niceboy je It’s Your Day. „Hledali jsme komunikační koncept a zároveň i claim kampaně, který bude jednoduchý, i v evropském kontextu srozumitelný a vyjádří to, co produkty Niceboy přinášejí: díky nim si uděláte den podle svého. A to bez limitů,“ doplňuje Jan Trnka.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *