UniCredit Bank odstartoval kampaň, kde představuje speciální nabídku v oblasti spotřebitelského financování. Při převedení jedné nebo více půjček do UniCredit Bank mohou klienti ušetřit až 30 % na měsíční splátce při zachování stejné doby splatnosti.
Navíc jako bonus na ně čeká možnost získat nový smartphone zdarma. Kampaň poběží v televizi, online médiích a na sociální síti.
Nová kampaň UniCredit Bank zahrnuje v České republice reklamní spoty v televizích TV Nova, Prima, Barrandov a přidružených kanálech. Na Slovensku pak TV Markíza a vybraných stanicích v rámci skupiny Markíza. Z online médií osloví kampaň české čtenáře iDnes.cz, Blesk.cz, Deník.cz a Peníze.cz. Na Slovensku poběží na největším online zpravodajském portálu sme.sk. Zaměří se na Čechy a Slováky, kteří již mají jeden nebo více spotřebitelských úvěrů a chtějí získat nad svými financemi kontrolu a především výrazně ušetřit.

Kampaň poběží jak v televizi, tak v onlinu do konce listopadu. O kreativu kampaně se postarala agentura WMC Grey, nákup médií zajistila agentura MediaCom. Televizní spot byl natočen ve spolupráci s boogie films.
















Follow




