S blížící se premiérou filmu SPECTRE představuje společnost Sony svoji novou reklamní kampaň Made for Bond, v níž zazáří Naomie Harris v roli Moneypenny.
SPECTRE, snímek z produkce filmových společností EON Productions Alberta R. Broccoliho, filmového studia Metro-Goldwyn-Mayer Studios a Sony Pictures Entertainment, bude mít premiéru 26. října ve Velké Británii a 6. listopadu ve Spojených státech.
Krátký film zachycuje napínavou honičku napříč londýnskou čtvrtí South Bank. Moneypenny musí setřást tajemné zlosyny a doručit Bondův telefon Xperia Z5. Za pomoci nejmodernější techniky, včetně poslední generace kompaktního fotoaparátu Cyber-shot RX100 IV, natáčí sledovaný objekt v super zpomalených záběrech.
Šedesátivteřinový film má na svědomí legendární britský režisér Danny Kleinman. Vytvořila ho reklamní agentura adam&eveDDB s produkční společností Rattling Stick. Většina záběrů byla natočena profesionální 4K filmovou kamerou Sony F65; záběry jsou proloženy ‚zpomalenými‘ okamžiky ze sledování, které divák vidí na displeji fotoaparátu RX100 IV, a fotografiemi, které se zobrazují na displeji telefonu Xperia Z5.
Režisér Kleinman říká: „Reklamní film zachycuje napínavou honičku a vtáhne diváka do tajné mise odehrávající se v kulisách Londýna.“
Naomie Harris doplňuje: „Londýn je ideálním prostředím pro tento počin. Bond je v první řadě pravý Brit, takže bylo nasnadě, že spot natočíme tady. Není to ale klasický reklamní spot, ale takový mini akční film.“
Kazuo Hirai, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Sony Corporation, dodává: „Sony je hrdým partnerem kultovních bondovek již od Casino Royale. Xperia Z5 a RX100 IV jsou sice nabité technologickými funkcemi, které jsou ve filmu často k vidění, jsou to ale také reálná zařízení pro běžný život. Může je používat Moneypenny k tajnému sledování i fotograf, který chce kvalitní snímky sdílet na sociálních sítích – tyto produkty lze snadno obsluhovat, vejdou se do kapsy a získaly mnohá ocenění. Jsou vhodné na každodenní používání, ale skvěle poslouží i zvláštnímu agentovi.“
Kampaň bude oficiálně zahájena televizním reklamním spotem, který se na obrazovkách v Británii objeví poprvé 1. října 2015 a poběží do 8. listopadu. Mediální kampaň z dílny agentury MediaCom obsáhne tištěná média, POS, digitální a OOH média.

















Follow



