Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In-store realizace měsíce. Vítězem za měsíc červen se stala realizace Gondola ROWENTA.
V tomto měsíci bylo přihlášeno 11 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.
V tomto soutěžním kole získala u porotců vítězství s větším náskokem kampaň Gondola ROWENTA na produkt Tyčový vysavač ROWENTA AIR FORCE FLEX 560 RH9471. Tato kampaň probíhala v červnu 2019 v řetězcích Electroworld, NAY a Planeoza. Za POS materiály použila regálové čelo s možností aktualizace produktů a kampaní. Zadavatelé realizace byly společnosti Groupe SEB ČR a Groupe SEB SR, realizátorem byla společnost SÁRA, s. r. o.
Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 7,33 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování obdržela vítězná realizace 7,0 bodů, v kritériu celkové produkční provedení získala realizace ohodnocení 7,5. V potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje přidělili porotci této realizaci 7,5 bodu.
Červnové realizace hodnotila opět porota v počtu šesti osob. Jmenovitě se jednalo o následující osoby:
JUDr. Petr Majerik – ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Milan Drozen – ředitel skupiny reklamních agentur CZECH PROMOTION, člen AKA, Ing. Blanka Bukovská, šéfredaktorka odborného časopisu Brands&Stories, Václav Koukolíček, Manažer externí komunikace společnosti TESCO Stores ČR za maloobchodní řetězce a Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA.