Komunikace

Outdoorová kampaň od Heureky zasáhla i sociální média

Březnová kampaň největšího domácího nákupního rádce Heureka.cz apelovala na skutečnost, že Heureka neumí pouze srovnávat ceny, ale zároveň obsahuje více než 7,5 milionu opravdu upřímných recenzí.

Kampaň měla u veřejnosti veliký úspěch a zaznamenala přesah do sociálních sítí, kde žila vlastním životem. Její kreativu měla na starosti agentura Saatchi & Saatchi.

Kampaň s humorem komunikovala opravdu upřímné recenze. Terčem těchto recenzí se stala například dálnice D1, kde recenze vtipně glosovala Brno/Brňáky a v druhém případě zase Prahu/Pražáky „Velmi nás potěšilo, že se naše outdoorová kampaň dostala také na sociální sítě a vzbudila mezi veřejností velký ohlas a z valné většiny pozitivní reakce díky svému humornému pojetí,“ říká Marek Dobrý, brand manager nákupního rádce Heureka.cz.

„Při tvorbě kampaně jsme kladli důraz na jednoduchý vizuál s jasnou komunikací vtipných hesel, respektive recenzí. Důležitým faktorem byla skutečnost, že my Češi máme specifický smysl pro humor a při tvorbě kreativy si tak můžeme dovolit jít v mnoha ohledech v některých tématech dále než v jiných zemích,“ říká Lucie Garbienová, account director z agentury Saatchi & Saatchi Prague, a dodává: „Velmi nás potěšila reakce některých přispěvatelů na Facebooku, kdy téma rivality mezi Prahou a Brnem vyvolalo spíše vtipné příspěvky s typickým českým humorem, za zmínku stojí například komentář: Na jednodenní výlety je Praha dobrá. Vše ostatní máme v Brně.“

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *