Komunikace

Panasonic angažoval hudební hvězdy Ondřeje Gregor Brzobohatého a kapelu Lake Malawi

Společnost Panasonic startuje novou marketingovou kampaň se známými osobnostmi z řad českého showbyznysu. Legendární značce Technics a jejím bezdrátovým sluchátkům propůjčil své jméno hudební skladatel, herec a zpěvák Ondřej Gregor Brzobohatý.

Ambasadorem party speakerů Panasonic z rodiny TMAX se stala indie popová hudební skupina Lake Malawi.

Ondřej Gregor Brzobohatý se v rámci marketingové kampaně legendární značky Technics objeví jak na vizuálech pro online podporu, tak i v kompletní in-store komunikaci, ve video spotech a upoutávkových rozhovorech. Propagovat bude zejména nová true wireless sluchátka AZ60 a AZ40, s nimiž propojí svůj smysl pro prvotřídní zvukovou kvalitu, zážitek z hudby, profesionalitu a lásku k designu.

„Značka Technics je legenda, která provází muzikanty i posluchače už přes půl století. Pro mě osobně znamená dokonalost a krásu v reprodukci zvuku, audio zážitky té nejvyšší kvality a také hluboké posluchačské prožitky. A to chci také já publiku ve své tvorbě přinášet. Je mi velkou ctí, že mohu značku Technics reprezentovat, a věřím, že se jí na českém trhu bude ještě dlouho dařit,“ říká hudebník Ondřej Gregor Brzobohatý.

Martin Jedlička, Head of Marketing Communication Panasonic doplňuje: „Hledali jsme osobnost, která Technics připomene nejen stávající základně fanoušků Technics, ale zároveň zasáhne i skupinu mladších, kteří o této legendární značce doposud moc nevěděli. Ondřej, podle nás, skvěle vystihuje hlavní přednosti značky Technics, kterými jsou brilantní zvuk, luxusní design a prověřená japonská kvalita.“

Naopak kategorii party speakerů podpoří anglicky zpívající mladá česká kapela Lake Malawi, která se před dvěma lety prosadila na hudební soutěži Eurovision Song Contest. Reproduktory jsou vyhledávanou značkou zejména u mladší generace, díky své lehké manipulaci a silnému čistému zvuku. V rámci marketingové kampaně bude proto značka cílit hlavně na sociální sítě prostřednictvím video spotů. „Pokračujeme v naší dlouhodobé strategii zaměřené na komunikace pro Generaci Z. Proto jsem se rozhodli zahájit spolupráci s Lake Malawi, jejichž tvorba zasahuje cílovou skupinu zákazníků Party speakerů Panasonic naprosto přesně. Lake Malawi a Panasonic spojuje láska v hudbu, originalitu a nezávislost. Věřím, že takoví jsou i naši GEN Z zákazníci,“ dodává Martin Jedlička.

„Hrajeme a tvoříme hlavně pro mladší publikum, které se chce bavit, tančit a užívat si dobrou hudbu. Proto mi naše spojení se speakery TMAX dává smysl. Na těchto výkonných reproduktorech si naši muziku můžou naplno užít a udělat si party vlastně kdekoliv,“ říká frontman skupiny Lake Malawi Albert Černý.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *