banner_left
banner_right
Média

Partners si pro spolupráci s influencery vybrali agenturu The Hive

Finanční poradci z Partners Financial Services se prostřednictvím agentury The Hive spojili s oblíbeným youtuberem Lukášem Fritcherem (Lukefry), aby šířili povědomí o finanční gramotnosti.

Jde o téma, které je ve školách často opomíjeno a na základě mnoha reakcí Lukášových fanoušků se všechny strany shodly na tom, že je nutné mu věnovat větší pozornost a vzdělávat mladší generace.

Pro Partners vytvořil zatím Lukáš Fritchter dvě informační videa, ve kterých se věnuje tématům jako je zakládání běžného účtu, odkládání finančních rezerv, systematické využití financí nebo rozdíl mezi kreditní a debetní kartou. Hlavním cílem je předat tyto základní, byť důležité informace a předejít tak tomu, aby se mladí lidé dostávali do nepříjemných finančních situací jako jsou například exekuce.

„Lukáš je perfektní příklad influencera, který ví, o čem mluví a naprosto se s tématem i značkou Partners Financial Services, ztotožnil. Důkazem kladného přijetí kampaně jsou pozitivní ohlasy publika, které často děkují za zpřístupnění tohoto tématu,“ doplňuje Hana Vávrová, Account Directorka agentury the Hive.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *