Reklama

PwC spojilo síly s Konektor Social. V nové HR kampani hledají mladé auditory

Konektor Social hlásí nového klienta z prostředí Velké čtyřky. Pro poradenskou společnost PwC připravil kreativní koncept HR hiringové kampaně, na starosti má i samotnou exekuci projektu. Kampaň je zaměřena na absolventy vysokých škol hledající první zaměstnání na plný úvazek.

Druhotným cílem kampaně je i celková podpora brandu PwC jako společnosti, pro kterou jsou důležité nejen profesní schopnosti, ale také work-life balance jejich zaměstnanců.

Náborová kampaň PwC z pera Konektor Social cílí na absolventy ekonomických vysokých škol. Ideálními kandidáty jsou lidé s ambicemi se zájmem o startupy i fintech inovace, kteří ale zároveň kladou důraz na zdravý work-life balance. To je také hlavní linka hiringové kampaně.

„Náborová komunikace Velké čtyřky mezi sebou bývá snadno zaměnitelná. V rámci nové kampaně jsme se proto snažili odlišit. Tomu jsme přizpůsobili i vizuální vyznění. Pracujeme s čistým designem a jednoduchými tvary, zároveň jsme vsadili na fotografie, které předávají jasnou emoci, ale bez přehnaných póz a falešných úsměvů“, říká Barbora Stará z Konektor Social.

Kromě komunikace na sociálních sítích je součástí kampaně i chatbot, který interaktivní formou přibližuje potenciálním zájemcům práci v PwC. Pro ně je vytvořena také speciální microsite, která drží vizuální podobu celé kampaně.

„Konektor Social reagoval na náš brief kreativním konceptem, který je postaven na autentickém příběhu našich kolegů. Kolegů, kteří chtějí plně rozvíjet svůj talent a potenciál v práci, ale i mimo ni. Kampaň nám v cílové skupině velmi dobře performuje a navíc se s ní identifikují i naši zaměstnanci,“ uvádí Marek Mráz, marketingový lídr PwC.

Čtěte také