Na největším světovém retailovém veletrhu Globalshop v Las Vegas byli vyhlášeni vítězové pátého ročníku POPAI Global Awards. Společnosti Mondelez a DAGO zvítězily s interaktivním regálovým čelem Milka v kategorii Food, Grocery, & Convenience permanent.
Tento projekt získal již tři ocenění v českém národním kole POPAI CE Awards a díky tomu získal šanci se účastnit i nejvyššího světového kola soutěže.
V národním kole porotce zaujal vedle celkového designu a provedení i multisensorický charakter aplikace, resp. zapojení hmatu, zraku a sluchu. Kromě dobré viditelnosti a zajímavého vzhledu láká zákazníky k pohlazení plyšová hlava krávy Milka, která na sebe upozorňuje zabučením při rozpoznání pohybu v její blízkosti.
„Jsme velmi rádi, že se nám podařilo získat ocenění v globální konkurenci právě s touto realizací pro Mondelez. Bereme to také jako příspěvek, který na mezinárodní úrovni buduje povědomí o skvělé úrovni českého oboru in-store komunikace,“ říká Martin Vorel ze společnosti DAGO. Řada úspěchů tohoto řešení možná nekončí, regálové čelo bylo nominováno spolu s čelem pro Jägermeister do finále soutěže Les POPAI Awards Paris 2015.
Letošního pátého ročníku mezinárodní soutěže se účastnilo 80 špičkových realizací z 11 zemí, které musely získat ocenění v národních soutěžích. „Výhra v národním kole znamená, že jste dosáhli určité úrovně excelence. Úspěch v soupeření s těmi nejlepšími z celého světa je však vrcholem pro každého, kdo získávání a zaujetí zákazníků bere vážně a usiluje o zlepšování celkového dojmu z nakupování,“ prohlásil Phil Day, Director POPAI UK and Ireland.