On-line

Server mistoprodeje.cz mění svou podobu

Tento měsíc vstupuje odborný server mistoprodeje.cz, který přináší informace z oboru marketingu v místě prodeje, jak v rámci České republiky, tak i v zahraničí, do své další, vylepšené fáze, neboť zcela změnil svoji grafickou podobu a také strukturu jednotlivých svých kategorií.

Hlavním cílem tohoto serveru, který je především určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média, je zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje.

Server nově přináší aktuální a zajímavé oborové informace, především ve formě tematických článků, ukáže POS realizace v ČR i ve světě, přiblíží zajímavé případové studie v oboru, dodá zprávy a informace od jednotlivých řetězců v ČR, předloží data z různých oborových výzkumů, včetně reklamních investic, bude přinášet také rozhovory s odborníky. Navíc bude tento server i nadále vzdělávat v oblasti Instoru – jak jeho historií, přehledem dostupných POS médií, slovníčkem odborných pojmů, tak také aktuálním adresářem oborových firem.

Partnery tohoto odborného serveru jsou asociace POPAI, POS Media, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Dago, Jansen Display, MORIS design, OMG Research, a nově také společnost Shopper Marketing Prague, která stojí za celkovým redesignem serveru. Oborové příspěvky pocházejí jak z tištěných a elektronických médií či od partnerů serveru, tak také od redaktorů společnosti Shopper Marketing Prague, kteří je připravují a píší. Fotografie jsou používány z veřejně dostupných internetových zdrojů, případně od konkrétních autorů s jejich laskavým svolením.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *