Reklama

Spořitelna v nové kampani #silnější s Jenovéfou Bokovou mluví o prosperitě společnosti

V nové kampani komunikačního konceptu #silnější, který banka odstartovala loni na jaře, Spořitelna vypráví svůj příběh, mluví o provázanosti svého působení s rozvojem prosperující společnosti v Česku a připomíná první vkladní knížky, podporu průmyslu i stavbu Rudolfina.

„V nové kampani nejen vyprávíme náš příběh, ale zejména připomínáme fakt, že tu Spořitelna již téměř 200 let je proto, aby podporovala sebevědomí Čechů. Aby se mohli postavit na vlastní nohy a prosperovat, protože pak bude prosperovat celá společnost. Ať už jsme Čechům nabídli první vkladní knížky, nebo jsme financovali stavbu lokálních pivovarů či místní podnikatele, vždy jsme vnímali, že nebude-li prosperovat společnost okolo nás, nebudeme prosperovat ani my. Silnější jsme jen společně,” říká Monika Hovorková, šéfka značky a komunikace České spořitelny.

„Výzvou bylo představit veřejnosti, co Spořitelna historicky pro tuhle zemi udělala, ale nebít se v prsa, zůstat pokorní. A tak jsme současně obrátili pozornost k lidem a nechali kredit jim – přesně v duchu Jste #silnějsi, než si myslíte,“ doplnil Tomáš Novotný, Executive Creative Director, VMLY&R.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *