On-line

Úspěch agentury Perfomics

Agentura Performics EMEA (Evropa, Blízký východ a Afrika) se ubránila těžké konkurenci evropských digitálních agentur a agentur zabývajících se marketingem ve vyhledávání a získala nejžádanější ocenění na poli vyhledávání v této části světa ..

Performics (www.performics.com) má sídlo v Chicagu, pobočky ve 32 zemích a regionální ústředí v Londýně a Singapuru a na udílení Evropských cen za marketing ve vyhledávání (European Search Awards) byla vyhlášena nejlepší agenturou. Je to už podruhé, co tato agenturní síť, zaměřená na výkonnostní marketing vyhrála ocenění pro nejlepší agenturu v této soutěži. Poprvé tuto prestižní cenu získala v roce 2012 a na slavnostní ceremonii v Reykjavíku byla v kategorii Nejlepší využití sociálních médií v kampani ve vyhledávání oceněna také španělská pobočka agentury Performics za svoji práci s Toyotou.

Evropské ceny za marketing ve vyhledávání (European Search Awards, www.europeansearchawards.com) jsou mezinárodní soutěž, která je oslavou toho nejlepšího z placeného i přirozeného vyhledávání a digitálního i obsahového marketingu v Evropě.

performics_cena

V průběhu loňského roku agentura Performics EMEA zdokonalila svůj přístup k poskytování firemních programů optimalizací pro vyhledávače na celé řadě trhů. Svým klientům tak prospěla značnou úsporou nákladů a zvýšením efektivnosti (více podrobností o této strategii lze nalézt v případové videostudii Performics a Vanish: příběh o úspěchu prostřednictvím optimalizace pro vyhledávače). V roce 2013 agentura spustila tzv. Horizon, globální iniciativu vyvinutou ve spolupráci s Googlem, Microsoftem a Facebookem se záměrem podnítit investice do reklamy v oblasti mobilní komunikace u klientů celé agenturní síti. Tato vylepšení nabídky klientům vedla k získání celé řady nových zakázek od významných značek. V důsledku silného růstu v roce 2013 otevřela agentura Performics nové pobočky v Belgii, Norsku a Švédsku a v roce 2014 bude expandovat na nové trhy, například v Portugalsku a JAR.

 

Čtěte také