Doba je nelehká a pro podnikatele to platí v obzvlášť velké míře. Volkswagen Užitkové vozy se proto rozhodl posílit vlny optimismu a spustil svou podzimní kampaň „Dobré zprávy v těžké době“, která navazuje na kampaň „Máte právo“, jež běžela od začátku roku.
Chmurné zprávy nás zaplavují každý den v neutuchající intenzitě. Proto se „Dobré zprávy v těžké době“ objeví nejen jako inzeráty v časopisech a na outdoorových billboardech, ale i jako přebaly u vybraných českých deníků. Stejně pozitivní jako zpráva o malém kotěti, které ve zdraví přečkalo let v podvozkové šachtě Airbusu na lince z Atén do Curychu, je podzimní akční nabídka nejoblíbenějších užitkových vozů Volkswagen Caddy, Transporter, Caravelle, Multivan a Crafter.

Kreativně kampaň zpracovávala agentura DDB, nákup inzertních prostor měla na starosti agentura Mediacom.
– red –
















Follow

