Služby

Zákaznická loajalita není prázdný pojem

O tom, že zákaznická loajalita není mýtus či abstraktní pojem, ale investice s měřitelnou návratností, budou již příští týden diskutovat marketingoví ředitelé a majitelé českých firem na konferenci Loyalty Over Gold. Půldenní formát akce umožní efektivní výměnu zkušeností a best practices. Loyalty Over Gold se koná 6. 11.2013 v pražském City Green Court.

Od ekonomického modelu k praxi a komunitám
Intenzivní pětihodinový program provede účastníky z řad marketingových manažerů a majitelů světem měřitelnosti zákaznické loajality. V duchu hesla „Jak ze svých zákazníků vytěžit maximum“ se jednotliví řečníci nebudou schovávat za prázdné fráze, ale nabídnou konkrétní zkušenosti a příklady s věrností a retencí svých klientů. Program zahájí Daniel Svoboda, partner ve společnosti Ottima, který se zaměří na ekonomický model a metodiku. Naváží zástupkyně gastronomické jedničky Zátiší Group s příspěvkem „Sdílené hodnoty jako cesta k loajalitě“, ve kterém rozeberou hodnoty a specifické techniky. Dalším řečníkem bude Vlastimil Plch, Managing Director v Chateau Mcely, který se podělí o zkušenosti s rozvíjením firemní kultury, konkrétně o nejdůležitější faktory, které pomohli pětihvězdičkovému ekologickému hotelu k úspěchu a zdárné proměně členů v týmu. Zazní příběhy z malého (Jaroslav Vavřina, Harley-Davidson) i velkého businessu (Tomáš Richter, generální ředitel, KASA.CZ, Hej.sk) a jejich pohled na udržení a spokojenost klientů. První část uzavře Dan Franc, který se zaměřuje na strategické budování komunit s příspěvkem „Jak vybudovat silnou/velkou zákaznickou komunitu – zkušenosti (nejen) z Google.“

Od víry k výkonu
Druhou část konference zahájí hlavní řečník Adam Dorrell, který se v nizozemské společnosti Directness zabývá prácí se zpětnou vazbou od zákazníků a zlepšováním výkonů a výnosů prostřednictvím loajálních zákazníků. Přeci jen zlaté pravidlo obchodu praví, že udržení stávajícího zákazníka je až 5x levnější než akvizice nového. Na přednášku naváže diskuze, ve které zazní názory firem p.k. Solvent, Tesco Stores ČR, Pears Health Cyber, Česká spořitelna, EXE JEANS CZ a mnoho dalších.

Konference je určena pro marketingové ředitele a specialisty komunikace, jednatele a majitele firem, dodavatele, zástupce odborných médií a všechny zájemce o téma loyalty.

Více informací na www.loyalty-over-gold.cz

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *