V červnu 2013 proběhla ve vlacích pražské příměstské vlakové dopravy informační kampaň občanského sdružení Proxima Sociale. Reklamní plochy zdarma poskytla společnost ZenithOptimedia ve spolupráci se společností Railreklam v rámci programu společenské odpovědnosti.
Kampaň v celkovém počtu 100 ks reklamních plakátů 49×49 cm upozorňovala na nízkoprahové služby a programy pro děti a mládež v obtížných životních situacích, které občanské sdružení Proxima Sociale úspěšně poskytuje již 20 let.
„Těší nás, že jsme ve spolupráci s Railreklam mohli takto přispět právě na děti a mládež, protože oni jsou naší budoucností a mnohokrát se ocitnou v těžkých situacích zcela nezaviněně,“ říká Tomáš Lauko, ředitel české pobočky ZenithOptimedia.
Každý den přepraví vlaky v ČR 550 tisíc cestujících, z toho 47 % tvoří mladí lidé do 30 let. Příměstskou vlakovou dopravu alespoň jednou týdně využívá 10 % populace ČR. Rámečky 49 x 49 cm patří k nejsledovanějším reklamním plochám a 61 % cestujících je považuje za užitečný a přínosný informační zdroj.
-red-

















Follow



