Služby

Herald Communications se mění na Fleishman-Hillard

Pražská pobočka společnosti Herald Communications se přejmenovává na Fleishman-Hillard a stává se tak oficiálním zastoupením této public relations agentury v České republice. Změna značky završuje integrační proces, který byl zahájen v lednu 2001 po akvizici evropské sítě Herald Communications společností Fleishman-Hillard.

Pražská kancelář Herald Communications byla otevřena v roce 1998 a od roku 2001 působila pod stejným jménem (Herald) jako součást sítě Fleishman-Hillard. V současnosti má 12 zaměstnanců a poskytuje služby přibližně dvěma desítkám klientů z nejrůznějších oborů, z nichž k nejvýznamnějším patří farmacie, IT a telekomunikace, profesionální služby, spotřební elektronika nebo stavebnictví.

Radek Maršík, ředitel českého zastoupení Fleishman-Hillard, bude současně dohlížet i na aktivity společnosti v regionu střední a východní Evropy. Jeho úkolem je mj. posílení pozice agentury v klíčových oblastech a sektorech působení, kam patří zejména B2C marketing, interní komunikace, korporátní komunikace, public affairs, farmacie/zdravotní péče a technologie (IT/telekomunikace). Maršík je také zodpovědný za geografickou expanzi Fleishman-Hillard v regionu střední a východní Evropy.

„Toto je významný den pro Fleishman-Hillard v Evropě“, řekl Dave Senay, regionální prezident společnosti pro Evropu a Afriku: „Naším cílem je vytvořit nejlepší evropskou síť, poskytovat služby pod jednou značkou a nabízet konzistentní kvalitu, integritu a výsledky.“

Současně se změnou názvu pobočky, vypověděl Fleishman-Hillard šest let trvající smlouvu s regionálním partnerem agenturou Hauska & Partner. Tato smlouva bude formálně ukončena k 28. únoru 2005. V České republice zastupuje síť Hauska & Partner společnost ExMise Public Relations.

„Zatímco v některých zemích střední a východní Evropy máme v úmyslu pokračovat ve spolupráci s agenturami patřícími do sítě Hauska & Partner, včetně její vídeňské centrály, na klíčových trzích jako je Česká republika nebo Polsko chceme vzít naši budoucnost do vlastních rukou,“ říká Radek Maršík. „Toto rozhodnutí žádným způsobem nezpochybňuje kvalitu služeb poskytovaných v minulosti agenturou ExMise Public Relations pro klienty Fleishman-Hillard. Oceňujeme jejich práci a respektujeme je jako schopné konkurenty“.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!