Reklama

Značka domácích spotřebičů Ariston s novou kampaní

Společnost Indesit Company, výrobce domácích spotřebičů značek Ariston a Indesit, přichází v dubnu s novou podporou prodeje. Ta se zaměří na volně stojící výrobky značky Ariston. Kampaň potrvá do konce července a bude možné zahrát si o čtyři televizory s 37 palcovou plazmovou obrazovkou.

Tato forma podpory prodeje bude probíhat po dobu čtyř měsíců a zúčastnit se jí může každý obyvatel České i Slovenské republiky. Do kampaně budou zapojeny prodejny s bílou technikou. Pokud si zakoupíte v období od 1. dubna do 31. července 2005 jakýkoliv výrobek značky Ariston, máte šanci vyhrát televizor. Musíte ovšem co nejpřesněji odpovědět na otázku, kolik bude stát pračka Ariston AVG 12 v eurech první pondělí následujícího měsíce. Každý měsíc bude nejpřesnější tip oceněn televizorem s 37 palcovou plazmovou obrazovkou.

„Víme, že český i slovenský spotřebitel je docela soutěživý, proto jsme se rozhodli uspořádat kampaň tohoto druhu. Doufáme, že soutěž zaujme, a že si tak získáme další spokojené zákazníky,“ komentuje tuto kampaň Vendulka Hášová, marketingová manažerka Indesit Company.

Domácí spotřebiče značky Ariston jsou navrženy tak, aby svým uživatelům umožnily lépe hospodařit s časem a více se věnovat sobě a svým blízkým. Této filozofii odpovídá i slogan značky „Time together“ (Čas trávený spolu). Spotřebiče charakterizuje moderní elegantní design, řada inovativních technologií, nových funkcí, automatizovaných programů a doplňkových služeb. Designérem spotřebičů Ariston je Makio Hasuike, který dokonale propojil vzhled a funkčnost a navrhnul elektrospotřebiče harmonických tvarů. Primární cílovou skupinu tvoří ženy a muži ve věku 25 – 44 let, kteří vyznávají tradiční hodnoty, ale přitom se nebrání technologickým novinkám.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!