V rámci propagace značky Jim Beam a budování konceptu jejího propojení s živou hudbou proběhne v období od 16. dubna do 4. června 2005 série koncertů Jim Beam Music Night v klubech po celé České republice. Na koncertech vystoupí kapely Bumble-Bee, Robson nebo LUS3, kteří jsou vítězové či finalisté předchozích ročníků soutěže Jim Beam Music.
V rámci Jim Beam Music Night se uskuteční koncerty jmenovaných skupin ve vybraných 20 klubech ve městech po celé České republice. V dalších 40 klubech se ve stejném období uskuteční Jim Beam Music Party, na kterých bude hrát vždy dvojice hudebníků všeobecně známé skladby. V klubech budou během Jim Beam Music Night probíhat různé soutěže a další aktivity propagující značku Jim Beam a její propojení se živou hudbou.
„Jim Beam Music Night volně navazuje na soutěž pro začínající kapely Jim Beam Music Tour, která s úspěchem probíhala v České republice od roku 1998,“ říká Pavel Karásek, brand manager společnosti Maxxium Czech, která je distributorem bourbonu Jim Beam v České republice. „Od letošního roku se však přesouváme do klubového prostředí a návštěvníci akcí zde zažijí nezapomenutelný večer díky bourbonu Jim Beam, autentické živé hudbě, unikátní atmosféře a možností získat zajímavé výhry.“
Jim Beam, nejprodávanější Bourbon Whiskey ve světovém měřítku i v České republice, patří do portfolia společnosti Maxxium Czech, která byla v letech 2002-2004 nejrychleji rostoucím distributorem prémiových importovaných lihovin na českém trhu. Komunikační aktivity pro značku Jim Beam v České republice realizuje od ledna 2005 reklamní agentura TBWAPRAHA.
– red –















Follow




