Obchodování s akciemi je pro Čechy prozatím poměrně neznámou a nevyzkoušenou alternativou investování. Společnost Patria Direct, která se věnuje on-line obchodování s akciemi a patří do skupiny Patria Finance, chce proto nyní ukázat, že co je na první pohled velmi složité, ve skutečnosti může zvládnout téměř každý. Klade si ambiciózní cíl naučit Čechy investovat on-line. Pomoci k tomu má reklamní kampaň z dílny agentury Mather Communications, která patří do komunikační skupiny Mather. Nejviditelnější částí kampaně je série tří TV spotů, které běží od 1. června na ČT1, ČT24 a TV Prima.
Patria Direct touto kampaní poprvé ve své historii využívá reklamní kampaně k získávání nových klientů. Doposud se soustředila pouze na privátní klientelu. Přípravě kampaně předcházela více jak půlroční příprava strategie a podrobná analýza prostředí společně s agenturou Mather Communications.
Hlavní hrdina série televizních spotů Patria Direct se potýká se zdánlivě složitými a pouze obtížně řešitelnými situacemi. Proto, aby vše hravě zvládl, mu však stačí jediné – věřit si. „Série televizních spotů odkazuje diváky na další část kampaně, kterou je speciální microsite www.vertesi.cz (věřte si). Ta je podrobným průvodcem investování do akcií prostřednictvím Patria Direct,“ doplňuje ke kampani František Mareš, account director Mather Communications. Kampaň v televizi doplní rozhlasový spot vysílaný v hlavních časech rozhlasové stanice ČRo1 – Radiožurnál a později se přidá i tisková inzerce.
„Ambiciózním cílem kampaně je překonat konzervativní postoj Čechů ke zhodnocování svých úspor. Od investování do akcií mohou čekat mnohem více než například při uložení peněz na termínovaný vklad,“ říká Martin Kodýdek, člen dozorčí rady Patria Direct.
Kreativní řešení kampaně připravil tým Rostislava Křivánka z Mather Communications, režie TV spotů se ujal Jiří Hanych a celou produkci zajistila společnost Filmservice Productions. Slovenský herec Štefan Olasz patří k neokoukaným tvářím a je to jeho premiéra účinkování v reklamě.
– red –















Follow




