Reklama

„Go green with METRO“

Deník METRO odstartoval v rámci Noci reklamožroutů půlroční lokální kampaň, která je propojena s globální ekologickou iniciativou „Go green with METRO“ a navazuje na recyklační program deníku METRO podporující sdílení výtisku novin více čtenáři.

Kampaň probíhá formou brandingu prostor v Palace Cinemas Slovanský Dům a zároveň je podpořena komunikací v rámci sociální sítě Facebook.

Od vstupu do multiplexu budou návštěvníci směrováni „zeleným navigačním systémem“ do premiérového sálu METRO. Navigační systém bude doplněn o branding předsálí, sedadel, popcorn boxů a speciální audiovizitky, která bude nasazena před začátkem každého filmu, v podání Jiřího Lábuse, který propůjčil svůj hlas i recyklačnímu programu deníku METRO.

„Prezentace v multiplexu Slovanský dům nám umožnila kreativní rozpracování našeho stávajícího recyklačního programu při ideálním zásahu cílové skupiny našeho deníku v metropoli,“ uvedl Aleš Pýcha, ředitel marketingu společnosti METRO Česká republika a.s.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!