Internetový obchod Aukro bilancuje červnovou ATL kampaň, která byla poprvé pojata čistě produktově. Hlavním cílem kampaně bylo představit sortiment nového zboží za pevné ceny.
„Produktová kampaň nám v červnu přinesla 13% nárůst unikátních návštěvníků. To znamená, že v tomto měsíci Aukro navštívilo přes 4 miliony unikátních návštěvníků. Zaznamenali jsme i meziroční nárůst kupujících, jejichž počet se zvýšil o 10,5%. V červenci očekáváme ještě další nárůst těchto čísel vzhledem k doběhu kampaně, “ vysvětluje Alexandra Poláková, marketingová ředitelka holdingu Allegro Group, který provozuje mimo jiných serverů i Aukro, a dodává: „Nakolik kampaň dokázala posunout vnímání Aukra směrem k B2C přesně vyhodnotíme až během podzimního výzkumů vnímání u veřejnosti.“
Kampaň měla pozitivní vliv i na meziroční nárůst registrací nových uživatelů. Registrace ovšem už nefungují jako hlavní ukazatel úspěšnosti kampaně: „Během června se zaregistrovalo přes 30 tisíc nových uživatelů. Celkově máme více než 2,2 mil uživatelů, ale počet nových registrací už pro nás není, to nejdůležitější, chceme se soustředit spíše na sortiment přinášející transakce a na nové služby,“ uzavírá Alexandra Poláková.
Z produktů, které se objevily v kampani, se nejvíce prodávala trampolína, která se dokonce vyprodala už během prvních čtrnácti dnů. Za celý měsíc se prodalo téměř 400 kusů. Druhý nejprodávanější byl gril, velmi oblíbené bylo i zboží z kategorie sport a turistika.
V rámci komunikačního mixu Aukro využilo outdoorové a indoorové plochy, inzerci v novinách i časopisech, door mailing, online reklamu a PR. Nákup médií i kreativu si Aukro zpracovalo in house.
– red –















Follow


