Reklama

Tatiana spojila lidi do nekonečného banneru

Budete překvapeni, kdo všechno se chytne na Tatianu. Tak zní claim nové kampaně společnosti Kraft na známou značku bonboniér Tatiana. Na internetu byl koncept dotáhnutý do podoby unikátního interaktivního banneru, ve kterém každý mohl ukázat, že se chytil na Tatianu.

Značka bonboniér Tatiana je v Čechách i na Slovensku chronicky známá. Všem nám velmi chutná, avšak donedávna byla vnímána jako tradiční značka. To způsobilo, že jsme si ji zvykli konzumovat pouze doma, v soukromí. „Průzkumy nám však ukazují, že Tatianu má rádo velmi mnoho lidí, jen o tom nemluví. Abychom prolomili tuto bariéru, připravili jsme mimo nadlinkové kampaně také netradiční koncept online komunikace ve spolupráci s digita.sk a Symblaze, jejímž cílem bylo zmobilizovat všechny milovníky Tatiany,“ hovoří Michaela Lavičková, media manager společnosti Kraft Foods, do jehož portfolia Tatiana patří.

Podle slov Petry Holéczyovej, managing directora fullservisové agentury digita.sk, která s konceptem přišla, základní myšlenkou kampaně bylo využití nejpoužívanějšího „buttonu“ na internetu – tlačítka LIKE na Facebooku. „Prostřednictvím sociální sítě Facebook jsme vyzývali lidi, aby dali svůj LIKE Tatianě. Následně jsme jim dali možnost vytvořit nekonečný banner tvořený z jejich profilových fotografií a tak demonstrovat svoji lásku k Tatianě úplně celému Česku a Slovensku,“ vysvětluje Petra Holéczyová.

Unikátní koncept nekonečného banneru byl dopracován ve spolupráci s agenturou Symblaze, která ho obohatila o soutěžní mechaniku. V úvodní fázi byli uživatelé vyzýváni prostřednictvím flyerové kampaně na Facebooku, aby se zapojili do nekonečného banneru a dali svůj LIKE Tatianě. V čase, kdy začaly LIKE-i přibývat, se spustily nekonečné bannery, ve kterých se promítaly tváře a fotografie všech zúčastněných. Ty se tahaly přímo z aplikace umístěné na Facebookové stránce Tatiany. „Abychom si udrželi interakci s uživateli, ke kampani jsme připojili soutěž o 310 kusů bonboniér. Ty mohl vyhrát ten, kdo se zapojil do nekonečného banneru a svoji tvář našel na některém ze serverů, na kterém byl nekonečný banner umístěný,“ hovoří Michaela Lavičková.

Výsledky na sebe nenechaly dlouho čekat. Během kampaně dalo Tatianě svůj LIKE celkem 8265 lidí, přičemž 3211 z nich se zapojilo do nekonečného banneru. „Díky využití profilových fotek reálných lidí se nám podařilo vyrobit poutavou kreativu, která následně vygenerovala 108 014 návštěv na stránce Tatiana,“ udává Petra Holéczyová.

Díky netradičnímu řešení, které využilo zejména sílu sociálních médií, se nám podařilo posunout vnímání Tatiany z brandu, který je tradiční, směrem k modernějšímu produktu vhodného na obdarování při různých příležitostech. Na základě dobrých ohlasů budeme tímto stylem komunikovat i nadále,“ dodává Michaela Lavičková.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!