Služby

Veletrh řešení, jak zefektivnit marketing

Mít marketing pod kontrolou? Měřit návratnost investic? Ověřit, zda míříme správným směrem? Tyto a další motivy pojí volání majitelů firem po měřitelnosti marketingových aktivit. Přesné a reálné informace jsou základem pro správné rozhodování. Postoje zákazníků se mění, úspěch přeje informovaným.

Na 120 majitelů firem se potká v květnu 2013 na konferenci v Brně. Setkání bude výjimečné také tím, že se nejedná o konferenci v tradičním školním provedení. Nositelé řešení (k tématu měření v marketingu) dostanou maximálně pět minut na představení svého know how. Je na účastnících, jak se rozhodnou, zda je nabízené řešení zaujme. V následné v tříhodinové volné networkingové části budou mít řešitelé dostatečný prostor všem účastníkům detailně představit své možnosti a nástroje.

Pořádající Agentura Správná volba opět vybrala špičky oborů a obsáhla celé spektrum služeb mapující marketing velmi podrobně. Zastoupen bude jak online svět, tak i tradiční oblasti osobního přímého prodeje.

Milan Nerud z pořádající Agentury Správná volba je přesvědčen, že „základním předpokladem úspěšného měření je chuť se dozvědět informace popisující realitu bez růžových i černých brýlí. Podnikatelé, kteří v sobě tuto potřebu mají a zároveň hledají nové nástroje, jsou zváni“.

Připraven je také doprovodný program plný překvapení a příjemných dárků pro účastníky veletrhu. Navíc bude probíhat losování o dvě hmotné desetitisícové ceny, které potěší dámy i pány.

V Brně, 22. května 2013 od 10 do 15 hodin. Na Vysoké škole Karla Engliše. Přehled prezentujících firem a jejich řešení naleznete na www.veletrhreseni.cz

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!